środa, 20 sierpnia 2014

"Cukierkowa" bransoletka FIMO

Po wyzwaniowych zmaganiach, gdzie musiałam się natrudzić trochę bardziej miałam ochotę na prosty, szybki projekt. Pomysł zrodził się wczoraj, gdy jechałam autobusem. 

Połączyłam dwie przekładki masą FIMO ( użyłam wzoru, który pokazywałam tu) i powstały dosyć ciekawe koraliki. Nie przewidziałam tylko (choć może powinnam), że elementy przekładek się zdeformują pod wpływem temperatury w piecyku. Widać to z bliska. Na ręce bransoletka prezentuje się mimo to przyjemnie. Brakuje tylko jakiejś malutkiej zawieszki.

Koraliki FIMO mają 7mm szerokości, jakieś 14mm długości. Pomiędzy nimi szklane koraliki jablonex. Całość na lince jubilerskiej.



Tu przekładki przed wpływem wypiekania:


Ech, te zdjęcia...





3 komentarze:

  1. Cudna! Ależ to świetne pomysły mogą przyjść do głowy w autobusie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze pomysly przychodza niespodziewanie. Wczoraj tez mialam jakis fajny i nie pamietam. jaki :(

      Usuń
  2. Fajny efekt uzyskałaś tego miksu! Naprawdę słodki ! Mi przypomina galaretki w ptasim mleczku... Mniamusne! Na lato jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi poznać Twoją opinię.