środa, 27 listopada 2013

Kolejny naszyjnik

Ostatnio postanowiłam sobie, że muszę zrobić jakieś kolczyki bo ciągle naszyjniki robię... Cóż. Może następnym razem ;). Dziś kolejny naszyjnik. Cieszy mnie, że wyszedł tak jak chciałam, że obyło się bez niespodzianek jak poprzednio.







Szkoda, że zdjęcia ciągle takie nieciekawe. W programie tło jest bieluteńkie... a na blogu poszarzałe. Chyba nigdy tego nie ogarnę.

Edit: Juuuhuuu. Dzięki podpowiedzi showmemagic wyłączyłam w opcjach autokorektę i w końcu mam piękne zdjęcia z białym tłem! Jaka różnica. Będę musiała edytować wcześniejsze posty by wrzucić na nowo zdjęcia. Google "dziękuję" za taką korektę...

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Piękny naszyjnik. A co do zdjęć to może to pomoże: http://polskiehandmade.blogspot.com/2013/10/jak-usunac-autokorekte-zdjec.html. Dziękuję również za wyróżnienie, ale tak z założenia nie biorę w takich rzeczach udziału :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc! Jakbym mogła to bym Cię wyściskała ;). Te zdjęcia na blogu były moją zmorą a teraz w końcu miło się patrzy.

      Usuń
  2. Jest niesamowity! Kiedyś bardzo lubowałam się w fioletach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od jakiegoś czasu mam fioła na punkcie fioletu i różu... Chyba z resztą widać tutaj na blogu. Powoli jednak brakuje mi innych kolorów- wkrótce pojawi się coś w czerwieni, którą też bardzo lubię :)

      Usuń
  3. Piękny!!! czy to też fimo? czy jakiś inny materiał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) Tak, to FIMO. Póki co wszystko co robię jest z tej masy.

      Usuń
    2. Naszyjnik wygląda jakby był szklany! Ależ wdzięcznym materiałem jest ta masa (oczywiście trzeba mieć jeszcze Twoje zdolności, żeby TAKIE SKARBY WYCZAROWAĆ:))))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi poznać Twoją opinię.